Girls Day Out

Idag hade jag, mamma och A en riktig mysig eftermiddag tillsammans medan C tog med L och körde cross. Vi hade med oss O i vagnen men han sov så det märktes knappt att han var med. Väldigt lugnt och skönt med andra ord he he.

Vi hade en SÅ fin jul! Både julafton och juldagen blev hellyckade. Jag får ta dela med mej av bilder från det i ett annat inlägg. Jag försöker njuta så mycket jag kan av att ha mamma här men det kommer över mej hela tiden att det inte är särskilt många dagar kvar… bara drygt en vecka. Och då väller tårarna upp. Gaaah att det ska vara så sjukt svårt . Jag skulle kunna skriva milslånga inlägg om hur mycket jag saknar min mamma när hon inte är här och hur mycket jag önskar att hon fanns närmre. Men jag tror ni läst det förut va?

Hursomhelst, nu ska jag sova. Sen är det mindfulness och njuta av nuet som gäller ❤️

En reaktion till “Girls Day Out

Lämna en kommentar